RNU "Radio Brčko" Brčko distrikt BiH
Svijet

U Velikoj Britaniji kupovina namirnica porasla za 43 posto

Britanci su u četiri sedmice do 21. marta imali više od 79 miliona dodatnih kupovina namirnica dok su se spremali za pandemiju, što predstavlja skok od 20,5 posto u posjetama supermarketima, pokazali su podaci objavljeni u utorak.

Kompanija za istraživanje tržišta Nielsen saopćila je da su britanski potrošači potrošili dodatnih 1,9 milijardi funti na namirnice, prenosi Reuters.

Podaci su pokazali da je do treće sedmice marta, dva dana prije nego što je premijer Boris Johnson najavio potpunu izolaciju u Velikoj Britaniji kako bi pokušao suzbiti širenje koronavirusa, prodaja porasla za 43 posto u odnosu na isti period prošle godine.

U saopćenju, kompanija Nielsen navodi da su u periodu od četiri sedmice kupci u svaku svoju kupovinu obično dodavali samo jedan artikal, s tim da se prosječna potrošačka korpa povećala sa deset na jedanaest artikala, a prosječna potrošnja u jednom odlasku u trgovinu se povećala sa 15 na 16 funti.

– S obzirom na to da su domaćinstva imala gotovo tri dodatna odlaska u kupovinu u posljednje četiri sedmice, ova mala promjena u ponašanju pojedinačnih potrošača dovela je do ogromnih promjena u dosadašnjim obrascima kupovine – rekao je Mike Watkins, jedan od čelnika kompanije Nielsen u Velikoj Britaniji.

Podaci kompanije Nielsen pokazali su da su se u posljednjoj sedmici februara i prvoj sedmici marta kupci fokusirali na kupovinu osnovnih životnih potrepština, poput lijekova, sredstava za čišćenje, predmeta za njegu kućnih ljubimaca i namirnica koje imaju duži rok trajanja, poput tjestenine i riže. To se nastavilo do treće sedmice marta, sa stalnim porastom kupovine ovih namirnica.

U sedmici koja se završava sa 21. martom, mnogi kupci već su napunili svoja domaćinstva sa osnovnim potrepštinama, pa su počeli puniti i svoje zamrzivače. Prodaja zamrznute hrane tokom ove sedmice porasla je za 84 posto u odnosu na isti period prošle godine.

Ovo je ujedno bila i sedmica u kojoj je vlada najavila zatvaranje pabova i restorana, što je rezultiralo porastom od 67 posto u prodaji pive, vina i žestokih pića.

Svi članci objavljeni na internet stranici Radija Brčko (www.radiobrcko.ba) isključivo su vlasništvo redakcije. Radio Brčko dopušta ograničeno i povremeno prenošenje članaka sa svoje internet stranice u drugim medijima. Drugi mediji smiju prenijeti informacije iz pojedinih članaka sa Internet stranice Radija Brčko (www.radiobrcko.ba) isključivo kao kratku vijest od najviše četiri reda (300 slovnih znakova), uz obavezno navođenje izvora (Radio Brčko), pri čemu su on-line izdanja dužna objaviti link na originalni tekst na web stranicu radiobrcko.ba, ukoliko s uredništvom portala nije postignut dogovor o drugačijim uslovima. Radio Brčko je odlučan u nastojanju da zaštiti svoje intelektualno vlasništvo i rad svojih autora. Ukoliko se bilo koji dio teksta ili informacija iz teksta objavljenog na internet stranici www.radiobrcko.ba prenese suprotno ovim pravilima, protiv prekršioca će biti pokrenut pravni postupak pred Osnovnim sudom Brčko distrikta. Za detaljnije informacije o uslovima korištenja kliknite na USLOVI KORIŠTENJA.