Projekat „Feel Kozara“ koji se realizuje u okviru EU4Business projekta podržava razvoj domaćih turističkih potencijala u opštini Prijedor i uvođenje novih sportskih, turističkih i gastro sadržaja na planini i u Nacionalnom parku Kozara.
Nosilac projekta je Agencija za ekonomski razvoj grada Prijedora „PREDA PD“ koja zajedno sa lokalnim partnerima provodi projekat.
Milena Gnjatović Simatović, projekt menadžer, ističe da je cilj projekta pokrenuti izgradnju integrisanog pristupa sa fokusom na povećanje zadovoljstva posjetilaca Kozare, ali i u nastojanju da se poboljša lokalna ekonomija, okolina i kvalitet života lokalne zajednice.
“Projekat će podržati povezivanje funkcionalnog turističkog sadržaja i doživljaja u prirodi. Krajnji korisnici su mikro, mala i srednja preduzeća uključujući svakako i turističke operatere, turističke agencije, lokalne restorane, hotele, motele, sportske klubove i udruženja. Povećanje turističkih aktivnosti u prijedorskoj regiji bi trebalo dovesti do očuvanja radnih mjesta i zapošljavanja, a samim tim i većih prihoda u sektoru turizma i drugim srodnim privrednim sektorima,” naglašava Gnjatović Simatović.
Jedna od partnerskih organizacija u provođenju projekta je i Planinarsko društvo „Klekovača“ iz Prijedora. Draško Zgodić iz PD Klekovača objašnjava da sami vrlo teško mogu da ostvare sve ideje koje doprinose većoj zainteresovanosti turista za ponudu Kozare.
‘Projekat Feel Kozara nam svakako mnogo znači jer kao amatersko sportsko društvo imamo jako ograničena sredstva koja možemo samostalno investirati u neke nove sadržaje, tako da nam ta sredstva jako mnogo znače jer ćemo uspjeti da opremimo neke planinarske staze na Kozari, a i sam Planinarski dom. Opremit ćemo kuhinju i imat ćemo opremu za prelazak tih planinarskih staza. To je nešto što mi samostalno nikako ne bismo mogli nabaviti,‘ rekao je Zgodić.
Pored uvođenja novih sadržaja za posjetioce Kozare, uveliko se radi i na brendiranju karakteristične autohtone kulinarske ponude ovog kraja. Cicvara, staro narodno jelo, tako će dobiti novo ruho u restoranu „Bijele vode“ koji je zahvaljujući projektu „Feel Kozara“ opremio kuhinju za nove izazove i goste, kaže Vladislav Mirković.
‘Učešćem u projektu Feel Kozara nismo samo dobili opremu nego smo kreirali niz aktivnosti za unapređenje ponude te definisanje procesa prilikom kuvanja. Mi idemo u pravcu izgradnje brenda Kozarska cicvara. Projekat nam je omogućio i stručne obuke gdje radimo na približavanju tradicionalne kuhinje, modernom stilu kuhanja i tradicionalnih jela. Ovim iskorakom naš restoran postaje gastro destinacija sa autentičnom ponudom kozarske kuhinje,‘ kaže Mirković.
Evropska unija podržava projekat EU4Business s ciljem jačanja ekonomije BiH, poticanjem razvoja preduzetništva, izvozno-orijentisanih sektora, turizma i poljoprivrede, kao i ruralnog razvoja.
Svi članci objavljeni na internet stranici Radija Brčko (www.radiobrcko.ba) isključivo su vlasništvo redakcije. Radio Brčko dopušta ograničeno i povremeno prenošenje članaka sa svoje internet stranice u drugim medijima. Drugi mediji smiju prenijeti informacije iz pojedinih članaka sa Internet stranice Radija Brčko (www.radiobrcko.ba) isključivo kao kratku vijest od najviše četiri reda (300 slovnih znakova), uz obavezno navođenje izvora (Radio Brčko), pri čemu su on-line izdanja dužna objaviti link na originalni tekst na web stranicu radiobrcko.ba, ukoliko s uredništvom portala nije postignut dogovor o drugačijim uslovima. Radio Brčko je odlučan u nastojanju da zaštiti svoje intelektualno vlasništvo i rad svojih autora. Ukoliko se bilo koji dio teksta ili informacija iz teksta objavljenog na internet stranici www.radiobrcko.ba prenese suprotno ovim pravilima, protiv prekršioca će biti pokrenut pravni postupak pred Osnovnim sudom Brčko distrikta. Za detaljnije informacije o uslovima korištenja kliknite na
USLOVI KORIŠTENJA.