Može li jeftini auto biti bolji od skupljeg automobila? Kako se ispostavilo, može. Barem prema Britancima (What Car?). Evo najnovije liste najmanje problematičnih malih automobila.
Neuspjeh na ljestvici može se grubo podijeliti na one koji nastaju na temelju čvrstih dokaza (npr. informacije obveznih tehničkih pregleda ili intervencija pomoći na cesti) i one u kojima je model mjesto na ljestvici zaradio na osnovu informacija od svojih korisnika. U prvom slučaju podaci su neosporni, ali ne moraju biti potpuni. U drugom možete staviti upitnik pod naslov “vjerodostojnost podataka”, ali je obim informacija ovdje mnogo širi. Takav popis pripremili su Britanci.
Čitatelji su upitani o kvarovima koji su se dogodili na njihovim automobilima tokom prošle godine. Ono što je važno, također je bilo potrebno odrediti cijenu popravka i vrijeme potrebno za to. To je rezultiralo indeksom pouzdanosti izraženim u postocima. Što je veći, to bolje. Prvo, pogledajmo male automobile. Dobiveni rezultati su iznenađujući, a puno emocija budi već prvo mjesto.
1. Dacia Sandero (2013. -2020.) – indeks pouzdanosti: 100 posto
Niti jedan od ispitanih vlasnika Sandera nije spomenuo nikakve nedostatke u ovom modelu.
2. Hyundai i10 (2014. – 2020.) – indeks pouzdanosti: 99,6 posto
Neispravnost automobila prijavilo je 4 posto i 10 korisnika. Najčešći problemi bili su povezani sa sistemom upravljanja. U svim slučajevima popravak nije uključivao nikakve troškove i njegovo vrijeme nije bilo duže od jednog dana.
3. Suzuki Swift (od 2017.) – indeks pouzdanosti: 99,3%
U posljednjih 12 mjeseci 3 posto vlasnika ovog modela su imali problema s automobilom. Svi su još bili u voznom stanju i popravljeni su pod garancijom. Najčešći problem su imali sa klima uređajem, a popravak je ponekad trajao i do sedam dana.
4. Hyundai i20 (2015-2020) – indeks pouzdanosti: 99,0 posto
5. Honda Jazz (2015–2020) – indeks pouzdanosti: 98,1 posto
6. Mini Hatchback (benzin od 2014.) – indeks pouzdanosti: 96,9%
7. Ford Fiesta (benzin 2008. – 2017.) – indeks pouzdanosti: 95,0%
8. Volkswagen Up (od 2012.) – indeks pouzdanosti: 94,8 posto
9. Renault Clio (2013.–2019.) – indeks pouzdanosti: 94,3 posto
10. Kia Rio benzinac (od 2017.) – indeks pouzdanosti: 94,0%
11. Kia Picanto (od 2017.) – indeks pouzdanosti: 93,9%
12. Audi A1 (benzinac od 2018.) – indeks pouzdanosti: 92,2 posto
13. Škoda Fabia (2015.–2021.) – indeks pouzdanosti: 91,7 posto
14. Opel Corsa (2014. – 2019.) – indeks pouzdanosti: 90,6 posto
15. Seat Ibiza (iz 2017.) – indeks pouzdanosti: 90,5 posto
16. Volkswagen Polo (od 2018.) – indeks pouzdanosti: 80,6%
17. Ford Fiesta (od 2017.) – indeks pouzdanosti: 74,9%
Iznenađujuće, jedan od omiljenih automobila u Velikoj Britaniji iz ovog segmenta je završio na dnu britanske liste. U slučaju Fieste probleme je prijavilo čak 34 posto korisnika. Obično su se odnosili na ovjes, akumulator, motor, upravljanje i ispuh.
Izvor: www.automobili.ba
Svi članci objavljeni na internet stranici Radija Brčko (www.radiobrcko.ba) isključivo su vlasništvo redakcije. Radio Brčko dopušta ograničeno i povremeno prenošenje članaka sa svoje internet stranice u drugim medijima. Drugi mediji smiju prenijeti informacije iz pojedinih članaka sa Internet stranice Radija Brčko (www.radiobrcko.ba) isključivo kao kratku vijest od najviše četiri reda (300 slovnih znakova), uz obavezno navođenje izvora (Radio Brčko), pri čemu su on-line izdanja dužna objaviti link na originalni tekst na web stranicu radiobrcko.ba, ukoliko s uredništvom portala nije postignut dogovor o drugačijim uslovima. Radio Brčko je odlučan u nastojanju da zaštiti svoje intelektualno vlasništvo i rad svojih autora. Ukoliko se bilo koji dio teksta ili informacija iz teksta objavljenog na internet stranici www.radiobrcko.ba prenese suprotno ovim pravilima, protiv prekršioca će biti pokrenut pravni postupak pred Osnovnim sudom Brčko distrikta. Za detaljnije informacije o uslovima korištenja kliknite na
USLOVI KORIŠTENJA.