“Štete koje su Željeznice pretrpjele u ovoj elementarnoj nepogodi su uništenje dijela pruge od stanice Ostrožac do stanice Grabovica, dužine 17 kilometara, na građevinskim i elektroenergetskim postrojenjima. Šteta na građevinskim postrojenjima je procijenjena na tri miliona i 350 hiljada KM, a na elektroenergetskim postrojenjima 400 hiljada KM”, rekao je Džafić na konferenciji za novinare u Sarajevu.
Napomenuo je da su Željeznice FBiH poduzele sve aktivnosti na uspostavljanju željezničkog saobraćaja, dodajući da su radnici ove kompanije u roku od deset dana ponovo stavili u funkciju 16 kilometara pruge.
“Ono što nismo mogli da riješimo samostalno odnosi se na dvije situacije. Jedna je Komadinovo vrelo, a druga je između Komadinovog vrela i Donje Jablanice gdje je vodena bujica odnijela donji sloj pruge i dva nasipa”, rekao je Džafić.
Dodao je da je na sjednici Vlade 5. oktobra izložio stanje željezničke infrastrukture u Federaciji BiH i doneseni su zaključci da se napravi plan sanacije šteta i plan aktivnosti o ponovnom uspostavljanju saobraćaja.
Džafić je napomenuo da je problem Komadinovog vrela u tome što je pruga veoma blizu magistralne ceste M-17 i mora se riješiti integralno kako bi se ubuduće izbjegle neželjene situacije. Dodao je da je na sastanku u Vladi FBiH 9. oktobra usaglašen stav da je neophodno raditi integralno rješenje i shodno tome Vlada FBiH je donijela zaključak 16. oktobra da se angažuju Autoceste da putem kreditnih, već odobrenih sredstava, krene se sa realizacijom za integralno rješavanje željezničkih infrastruktura i magistralne ceste.
“Sada Autoceste putem resornog Ministarstva prometa i komunikacija treba da izvjeste Vladu FBiH o daljim aktivnostima, da Vlada donese odluku da li će se nastaviti rješavanje ove situacije na magistralnom putu M-17 i željezničkoj infrastrukturi od Donje Jablanice do Komadinovog vrela, da se riješava putem Autocesta ili će se donijeti druga odluka da radimo odvojeno, ŽFBiH svoj dio i Ceste FBiH svoj dio. Mislim da je najispravnija i najbrža odluka bila ova, što je usaglašeno da se ide putem Autocesta, jer u tom slučaju se ne bi provodio Zakon o javnim nabavkama, već se koriste sredstva međunarodnih kreditora i zaključuju ugovori po propisima”, rekao je Džafić, dodajući da se cijeli postupak vremenski odužio.
Dio željezničke pruge kojom su povezani Sarajevo i Mostar uništen je prije nešto više od mjesec dana u poplavama koje su zadesile Donju Jablanicu. Ova pruga je posebno bitna za izvoz i uvoz, kao i za putnički saobraćaj.
Izvor: BHRT
Svi članci objavljeni na internet stranici Radija Brčko (www.radiobrcko.ba) isključivo su vlasništvo redakcije. Radio Brčko dopušta ograničeno i povremeno prenošenje članaka sa svoje internet stranice u drugim medijima. Drugi mediji smiju prenijeti informacije iz pojedinih članaka sa Internet stranice Radija Brčko (www.radiobrcko.ba) isključivo kao kratku vijest od najviše četiri reda (300 slovnih znakova), uz obavezno navođenje izvora (Radio Brčko), pri čemu su on-line izdanja dužna objaviti link na originalni tekst na web stranicu radiobrcko.ba, ukoliko s uredništvom portala nije postignut dogovor o drugačijim uslovima. Radio Brčko je odlučan u nastojanju da zaštiti svoje intelektualno vlasništvo i rad svojih autora. Ukoliko se bilo koji dio teksta ili informacija iz teksta objavljenog na internet stranici www.radiobrcko.ba prenese suprotno ovim pravilima, protiv prekršioca će biti pokrenut pravni postupak pred Osnovnim sudom Brčko distrikta. Za detaljnije informacije o uslovima korištenja kliknite na
USLOVI KORIŠTENJA.