- Novi program restoranima i trgovcima na malo daje alate koji će im pomoći da digitaliziraju svoje poslovanje uz razvoj internetskih kanala.
- Glovo ima za cilj da katalizira online rast malih i srednjih preduzeća, jer na globalnom nivou samo 20% trgovaca ima digitalno prisustvo
- Pokretanje se poklapa sa istraživanjem koje je naručio Glovo na devet tržišta, pokazujući da 48% restorana i trgovaca kaže da digitalno iskustvo njihovih kupaca postaje važnije od iskustva u realnom svijetu.
Sarajevo, 20.decembra 2022. Uz inflaciju i rastuće cijene komunalnih usluga koje vrše pritisak na raspoloživi prihod potrošača i poslovne marže, Glovo — pionirska višekategorijska aplikacija pokreće Glovo Local, novi program za mala i srednja preduzeća u maloprodajnoj i restoranskoj industriji kako bi im se omogućilo da digitaliziraju svoje proizvode i usluge kako bi potaknuli svoj rast.
Glovo Local je web stranica gdje lokalne kompanije mogu birati rješenja na osnovu svojih potreba i želja.
Usluge koje su dostupne malim i srednjim preduzećima uključuju digitalna i operativna rješenja za njihove digitalne kanale i trgovine. Na ovoj web stranici postavljeni su namjenski alati koji pomažu korisnicima da upravljaju svojim operacijama na prodajnom mjestu, gdje će imati uvid u podatke do pružanja rješenja za lanac nabavke. U konačnici mala i srednja preduzeća imat će dodatne mogućnosti da razvijaju svoje poslovanje u oblasti marketinga i drugih reklamnih usluga, što će voditi povećanju vidljivosti i novim klijentima. Glovo Local je jedinstven online ekosistem koji pruža mogućnosti učenja i daljeg digtalnog razvoja korisnika.
“U Bosni i Hercegovini značajan dio naših partnera su mala lokalna preduzeća u čiji potencijal snažno vjerujemo. Svjesni smo uloge koju igramo u pomaganju lokalnim preduzećima da se digitalizuju, a sa Glovo Local-om ih stavljamo u središte naše strategije, jačajući naše tehnološke i operativne napore kako bismo im donijeli više i bolja rešenja za unapređenje njihovog poslovanja. Koristeći alate koje Glovo Local pruža, možemo im pomoći da dosegnu više kupaca, ubrzavajući njihov put ka rastu i održivoj profitabilnosti. Na ovaj način otvaramo put preduzećima da rastu i podstiču lokalnu ekonomiju”, rekao je Ivan Laketa, generalni direktor Glovo Bosna i Hercegovina.
Pokrećući se na svih 25 tržišta na kojima Glovo posluje, Glovo Local je prvi takav program u Evropi, Africi i Aziji koji pruža konsolidovani portfolio usluga i rešenja za mala i srednja preduzeća, specifična za njihove potrebe.
Lansiranje Glovo Local-a poklapa se sa istraživanjem koje je Glovo sproveo u periodu od septembra do novembra 2022. Studija o više od 3.200 malih i srednjih preduzeća s hranom, namirnicama i restoranima na devet tržišta u Evropi i Africi (Velika Britanija, Španija, Portugal, Italija , Poljska, Bugarska, Kenija, Rumunija i Maroko) otkrili su da više od jedne trećine malih i srednjih preduzeća (34%) smatra da je sticanje novih klijenata glavni izazov, dok gotovo polovina (48%) malih i srednjih preduzeća u svim zemljama kaže da njihovim klijentima digitalno iskustvo postaje važnije od iskustva u realnom svijetu.
Među faktorima koji su doveli do toga da mala i sredna preduzeža traže dodatnu podršku i rješenja bili su promjene potrošačkih navika, visoka inflacija, niža potrošnja potrošača i sveobuhvatni makroekonomski rizici.
O Glovo
Glovo je pionirska multikategorijska aplikacija koja povezuje korisnike sa preduzećima i kuririma, nudeći usluge na zahtjev iz lokalnih restorana, prodavnica, supermarketa, apoteka i maloprodajnih objekata. Glovo vizija je da svima omogući lak pristup svemu u svom gradu kako bi naši korisnici mogli uživati u onome što žele, kada žele i gdje žele. Osnovana je 2015. godine u Barseloni i radi u 25 zemalja južne Evrope i EEMEA.
Za više informacija o Glovo, posjetite: https://about.glovoapp.com/
Svi članci objavljeni na internet stranici Radija Brčko (www.radiobrcko.ba) isključivo su vlasništvo redakcije. Radio Brčko dopušta ograničeno i povremeno prenošenje članaka sa svoje internet stranice u drugim medijima. Drugi mediji smiju prenijeti informacije iz pojedinih članaka sa Internet stranice Radija Brčko (www.radiobrcko.ba) isključivo kao kratku vijest od najviše četiri reda (300 slovnih znakova), uz obavezno navođenje izvora (Radio Brčko), pri čemu su on-line izdanja dužna objaviti link na originalni tekst na web stranicu radiobrcko.ba, ukoliko s uredništvom portala nije postignut dogovor o drugačijim uslovima. Radio Brčko je odlučan u nastojanju da zaštiti svoje intelektualno vlasništvo i rad svojih autora. Ukoliko se bilo koji dio teksta ili informacija iz teksta objavljenog na internet stranici www.radiobrcko.ba prenese suprotno ovim pravilima, protiv prekršioca će biti pokrenut pravni postupak pred Osnovnim sudom Brčko distrikta. Za detaljnije informacije o uslovima korištenja kliknite na
USLOVI KORIŠTENJA.