RNU "Radio Brčko" Brčko distrikt BiH
Brčko

Dokumentarni film Re:Generacija premijerno prikazan u Brčkom

Nakon premijere u Njujorku i Vašingtonu, premijera dokumentarnog filma “Re:generacija” održana je sinoć i u Brčkom.

Programska koordinatorica Međunarodnog republikanskog instituta Sarajevo, Asja Kratović kazala je da je ovaj film režisera Emira Kapetanovića nastao u okviru USAID-ovog istoimenog projekta Re:generacija.

Film je sniman u 13 opština i gradova u BiH, a glavni protagonisti su 10 mladih ljudi iz BiH.

“Ideja filma je bila da se obiđu gradovi i opštine, da se razgovara sa što više pojedinaca i grupa o stvarima koje nekako nove, a posobno starije generacije, nose sa sobom radi tog nesretnog rata koji se desio devedesetih godina. Da čujemo različite perspektive, narative stvari koje su se dešavale. Cilj je bio, što je još bitnije, da pronađemo pozitivne primjere saradnje, života, studiranja, prijateljstava koji danas postoje u BiH, a o kojima se možda i ne baš toliko priča”, pojasnila je Kratović.

Jedan od deset protagonista –ambasadora pomirenja je i Dejan Rađen iz Brčkog zbog čega je ovaj film premijereno prikazan i u našem gradu.

“Otprilike mi protagonist smo četiri mjeseca izdvojili da putujemo volonterski kroz BiH i razgovaramo sa raznim ljudima, mladim, starim, političarima, profesorima, predstavnicima raznih udruženja, veteranim, logorašima i drugima. To je sve ostavilo veliki utisak na mladu osobu koja je još u nekom odrastanju. Svakako meni lično, a i svima nama, to je bila lekcija,  a to smo uspjeli prenijeti na film kao neku pozitivnu priču koju još nije niko ispričao”, istakao je Rađen.

Ovaj dokumentarni film premijerno je prikazan u Sarajevu, zatim u još nekoliko bh gradova, ali i u zgradi UN-a u Njujorku i Vašingtonu. Nominacija ovog filma na Motion Film Festivalu u Berlinu koji se održava sredinom decembra, uz njegovo prikazivanje u Americi zasigurno predstavlja jedan od najvećih uspjeha bosanskohercegovačke kinematografije.

Svi članci objavljeni na internet stranici Radija Brčko (www.radiobrcko.ba) isključivo su vlasništvo redakcije. Radio Brčko dopušta ograničeno i povremeno prenošenje članaka sa svoje internet stranice u drugim medijima. Drugi mediji smiju prenijeti informacije iz pojedinih članaka sa Internet stranice Radija Brčko (www.radiobrcko.ba) isključivo kao kratku vijest od najviše četiri reda (300 slovnih znakova), uz obavezno navođenje izvora (Radio Brčko), pri čemu su on-line izdanja dužna objaviti link na originalni tekst na web stranicu radiobrcko.ba, ukoliko s uredništvom portala nije postignut dogovor o drugačijim uslovima. Radio Brčko je odlučan u nastojanju da zaštiti svoje intelektualno vlasništvo i rad svojih autora. Ukoliko se bilo koji dio teksta ili informacija iz teksta objavljenog na internet stranici www.radiobrcko.ba prenese suprotno ovim pravilima, protiv prekršioca će biti pokrenut pravni postupak pred Osnovnim sudom Brčko distrikta. Za detaljnije informacije o uslovima korištenja kliknite na USLOVI KORIŠTENJA.