Ibrahim Kalesić (86) iz Tuzle je najstariji aktivni padobranac, ne samo u Bosni i Hercegovini, već i u Evropi, a svoje vještine i umijeće pokazao je na Padobranskom kupu “Para Challenge”, koji je održan proteklog vikenda u Bihaću te je okupio brojne padobrance iz više zemalja.
Iako je u dosadašnjoj karijeri sakupio više od 1.400 skokova, prvi put je u proteklu subotu poletio sa sportskog aerodroma Golubić i potom izveo skok iznad grada na Uni.
“Padobranstvo je moja najveća životna ljubav, a bavim se njime i dalje aktivno isključivo zbog toga što me dobro služi zdravlje. Svake godine idem na zdravstvene preglede, nalazi su mi odlični i ljekari se dive u kakvom sam stanju i formi”, kaže Kalesić za “Nezavisne”.
Prisjeća se kako je prvi skok padobranom izveo daleke 1951. godine na sportskom aerodromu Jegin lug, nadomak rodne Tuzle, a ljubav prema visinama i ovom adrenalinskom sportu tada ga je potpuno osvojila.
U svojoj višedecenijskoj karijeri bio je učesnik brojnih takmičenja, postao instruktor padobranstva te u svoje najbolje dane oborio dva rekorda u padobranskim skokovima na prostoru ondašnje Jugoslavije.
Prisjeća se kako je u glavnom gradu Crne Gore Podgorici, tadašnjem Titogradu, skočio sa visine od 5.500 metara, pri čemu je puna dva minuta proveo u vazduhu bez otvaranja padobrana, dok je nešto kasnije, na takmičenju u Tivtu, sa još petoricom kolega skočio na cilj koji je iznosio svega pola metra.
U bogatoj karijeri bilo je puno dogodovština, a u nekim situacijama i život mu je visio o koncu.
Prisjeća se proslave Dana borca u Banovićima, krajem sedamdesetih godina prošlog vijeka, kada je padobranom trebalo da skočiti na stadion gdje se održavala proslava.
“Baš u trenutku kada je trebalo da izvedemo skok, izbilo je takvo nevrijeme da se pilot jedva vratio na aerodrom u Tuzlu. Ja sam prije toga iskočio i vjetar me je podigao kao perce, pa sam, umjesto u Banovićima, završio na Konjuh planini, udaljenoj desetinama kilometara. Zahvaljujući iskustvu, uspio sam se nekako prizemljiti i proći bez povreda, a vojska i policija pronašli su me na planini”, prisjeća se Kalesić ove dogodovštine.
Dodaje kako mu je velika žal što prije nekoliko godina nije izveo zamišljeni i dugo planirani skok na stadion “Tušanj” povodom obilježavanja 100. godišnjice osnivanja Slobode.
Kaže kako je takav skok izveo kada je slavljena 60. godišnjica kluba, ali da su mu iz Uprave u posljednji čas, iz neobjašnjenih razloga, otkazali skok.
Kolika je Kalesićeva ljubav prema padobranstvu, svjedoči i to što je nedavno osnovao vlastito udruženje te namjerava da obučava mlade u ovom sportu.
Ističe kako ga u ovom trenutku koči nedostatak sredstava, ali da se neće predati.
Aktivan i na biciklu i za volanom
Iako je pregazio polovinu devete decenije, hobi Ibrahima Kalesića je i paraglajding, kojim se, kako ističe, tek nedavno počeo baviti.
Izvanrednu formu održava redovitim hodanjem i biciklizmom, a sem toga, vozi i automobil, pa bi ga se možda moglo svrstati i u najstarije aktivne vozače u Bosni i Hercegovini.
Izvor teksta i foto: https://www.nezavisne.com/
Svi članci objavljeni na internet stranici Radija Brčko (www.radiobrcko.ba) isključivo su vlasništvo redakcije. Radio Brčko dopušta ograničeno i povremeno prenošenje članaka sa svoje internet stranice u drugim medijima. Drugi mediji smiju prenijeti informacije iz pojedinih članaka sa Internet stranice Radija Brčko (www.radiobrcko.ba) isključivo kao kratku vijest od najviše četiri reda (300 slovnih znakova), uz obavezno navođenje izvora (Radio Brčko), pri čemu su on-line izdanja dužna objaviti link na originalni tekst na web stranicu radiobrcko.ba, ukoliko s uredništvom portala nije postignut dogovor o drugačijim uslovima. Radio Brčko je odlučan u nastojanju da zaštiti svoje intelektualno vlasništvo i rad svojih autora. Ukoliko se bilo koji dio teksta ili informacija iz teksta objavljenog na internet stranici www.radiobrcko.ba prenese suprotno ovim pravilima, protiv prekršioca će biti pokrenut pravni postupak pred Osnovnim sudom Brčko distrikta. Za detaljnije informacije o uslovima korištenja kliknite na
USLOVI KORIŠTENJA.