Nakon prvog pretovara, u Javnom preduzeću Luka Brčko gdje je skoro uspostavljen i počeo sa radom kontejnerski terminal, već je urađen i drugi pretovar kontejnera koji su željezničkim kompozicijama stigli iz Luke Rijeka.
Šef sektora za razvoj i usluge u Luci Brčko, Stevo Đokić, istakao je da je u prvoj isporuci pretovareno 10, a u drugoj 8 kontejnera, koji su već istovareni na odredištu, te se već danas prazni tovare na željezničku kompoziciju i vraćaju u Luku Rijeka.
„Načinom rada smo zadovoljni, ali želimo da bude što više kontejnera i pretovara. Nabavili smo viličar za pretovar i imamo obučen kadar. Jedino nemamo mogućnost za pretovar kontejnera sa brodova dok ne nabavimo novu dizalicu, odnosno kran. Što se tiče plovnosti rijeke Save ona nije zadovoljavajuća jer je nivo vode većinom kritičan“, dodao je Đokić.
Prema riječima direktora Luke, Marinka Viljušića, pretpostavka je da će se ubrzo stvoriti potreba za uspostavljanje redovne linije Rijeka Brčko-Brčko Rijeka.
„Hrvatske Željeznice Cargo ima potrebu da uspostavi tu redovnu liniju, međutim mi smo na samo početku i trenutno ne postoji potreba za tim. Do sada su došle dvije kompozicije i nadam se da će to ići brže i da će se vrlo brzo stvoriti potreba za uspotavljanjem te linije“, dodao je Viljušić.
Prema njegovim riječima, a u vezi kreditnog zaduženja od 10 miliona eura, odnosno sedam miliona kredita i tri miliona grant sredstava, za revitalizaciju Luke, delegacija Brčko distrikta na čelu sa gradonačelnikom je u petak bila u Europskoj banci.
„Gdje su nas ubijedili da su grant sredstva sigurna i da možemo odmah započeti naše poslove. Na žalost zbog čekanja od dvije i po godine istekle su nam građevinske dozvole. Već smo pokrenuli proceduru za naša dva projekta unutar Luke, a Odjel za privredni razvoj, sport i kulturu već ima građevinsku dozvolu za renoviranje ceste prema Luci. U pregovorima je i sa projektantskom kućom za preprojektiranje glavnog projekta pruge Brčko Novo – Luka Brčko. Na odjelima Vlade i na gradonačelniku je da sve to malo ubrzaju, da se te dozvole izdaju što prije. U Evropskoj banci su rekli da ćemo u roku od 15 dana da odaberemo konsultanta koji će da radi na pripremanju i raspisivanju tendera. Istovremeno ćemo da pokrenemo četiri projekta, a možda čak i peti zadnji gdje imamo osigurano tri miliona eura grant sredstava za kupovinu novog krana“, pojasnio je Viljušić.
On je istakao i to da je glavni problem Luke plovnost rijeke Save, gdje su u pregovorima sa Svjetskom bankom i gdje je u regionalnom projektu regulacije rijeka Save i Drine ukupne vrijednosti 242 miliona eura, glavni projekat čišćenje rijeke Save.
„Stalno nam govore da je Luka Brčko centar tog projekta. Kada sve to bude završeno naravo da će sve biti puno bolje, ali bez obzira na to mi se okrećemo što više željezničkom i cestovnom prometu tako da će nam ovaj kontejnerski terminal, nadam se, donijeti veliki napredak. Moramo pratiti svjetske trendove, imamo mogućnosti i riječnog, i željezničkog i cestovnog prometa i sve ćemo to iskoristiti da nam u budućnosti Luka bude u pravom smislu riječi lukom“, naglasio je Viljušić.
Svi članci objavljeni na internet stranici Radija Brčko (www.radiobrcko.ba) isključivo su vlasništvo redakcije. Radio Brčko dopušta ograničeno i povremeno prenošenje članaka sa svoje internet stranice u drugim medijima. Drugi mediji smiju prenijeti informacije iz pojedinih članaka sa Internet stranice Radija Brčko (www.radiobrcko.ba) isključivo kao kratku vijest od najviše četiri reda (300 slovnih znakova), uz obavezno navođenje izvora (Radio Brčko), pri čemu su on-line izdanja dužna objaviti link na originalni tekst na web stranicu radiobrcko.ba, ukoliko s uredništvom portala nije postignut dogovor o drugačijim uslovima. Radio Brčko je odlučan u nastojanju da zaštiti svoje intelektualno vlasništvo i rad svojih autora. Ukoliko se bilo koji dio teksta ili informacija iz teksta objavljenog na internet stranici www.radiobrcko.ba prenese suprotno ovim pravilima, protiv prekršioca će biti pokrenut pravni postupak pred Osnovnim sudom Brčko distrikta. Za detaljnije informacije o uslovima korištenja kliknite na
USLOVI KORIŠTENJA.