Magazin

Interesovanje za učenje korejskog jezika znatno poraslo zbog serije “Squid Game”

Interesovanje za učenje korejskog jezika znatno je poraslo od premijere Netflixove hit serije “Squid Game”, prema izvještajima online škola jezika, naglašavajući rastuću globalnu opsesiju južnokorejskom kulturom počev od kategorije zabave do kozmetičkih proizvoda.

Duolingo je izvijestio o porastu broja novih korisnika od 76 posto, koji se prijavljuju za učenje korejskog u Velikoj Britaniji i 40 posto u Sjedinjenim Američkim Državama u dvije sedmice nakon premijere serije.

Južna Koreja, četvrta po veličini azijska ekonomija, etablirala se kao globalno zabavno središte sa svojom živahnom pop-kulturom, uključujući sedmočlani boy bend BTS i filmove poput dobitnika Oscara “Parazit”, crne komedije o produbljivanju nejednakosti, i “Minari”, o korejskoj imigrantskoj porodici u Sjedinjenim Državama.

Samo ove sedmice Oxfordski rječnik engleskog jezika (OED) dodao je u svoje posljednje izdanje 26 novih riječi korejskog porijekla, uključujući “hallyu” ili korejski val, izraz koji se široko koristi za opisivanje globalnog uspjeha južnokorejske muzike, filma, televizije, mode i hrane.

Predsjednik Južne Koreje Moon Jae-in ove sedmice pozdravio je dodatke, nazvavši “Hangeul”, korejsko pismo, “tihom moći” zemlje.

“Jezik i kultura su suštinski povezani i ono što se dešava u pop kulturi i medijima često utječe na trendove u učenju jezika”, rekao je glasnogovornik Duolinga Sam Dalsimer.

“Sve veća globalna popularnost korejske muzike, filma i televizije povećava potražnju za učenjem korejskog”, objasnio je.

Prema Korejskoj fondaciji za međunarodnu kulturnu razmjenu, širom svijeta 77 miliona ljudi govori korejski jezik.

Duolingo sa sjedištem u Pittsburghu rekao je da ima više od 7,9 miliona aktivnih korisnika koji uče korejski, drugi najbrže rastući jezik nakon hindija.

Institut King Sejong, koji vodi južnokorejsko ministarstvo kulture, imao je prošle godine oko 76.000 studenata u 82 zemlje, što je naglo proširenje sa samo 740 studenata u tri zemlje u 2007. godini.

“Bilo je na hiljade ljudi koji su željeli naučiti korejski čak i prije ‘Squid Gamea’ ili grupe BTS, ali su često bili izolovani primjeri”, rekao je Sun Hyun-woo, osnivač Talk To Me In Korean, lokalne platforme za e-učenje sa 1,2 miliona članova u 190 zemalja.

“Sada su dio ‘globalnog fenomena’, učenje korejskog jezika pretvorilo se u mnogo veću zabavu”, rekao je.

Izvor: https://www.klix.ba/

Svi članci objavljeni na internet stranici Radija Brčko (www.radiobrcko.ba) isključivo su vlasništvo redakcije. Radio Brčko dopušta ograničeno i povremeno prenošenje članaka sa svoje internet stranice u drugim medijima. Drugi mediji smiju prenijeti informacije iz pojedinih članaka sa Internet stranice Radija Brčko (www.radiobrcko.ba) isključivo kao kratku vijest od najviše četiri reda (300 slovnih znakova), uz obavezno navođenje izvora (Radio Brčko), pri čemu su on-line izdanja dužna objaviti link na originalni tekst na web stranicu radiobrcko.ba, ukoliko s uredništvom portala nije postignut dogovor o drugačijim uslovima. Radio Brčko je odlučan u nastojanju da zaštiti svoje intelektualno vlasništvo i rad svojih autora. Ukoliko se bilo koji dio teksta ili informacija iz teksta objavljenog na internet stranici www.radiobrcko.ba prenese suprotno ovim pravilima, protiv prekršioca će biti pokrenut pravni postupak pred Osnovnim sudom Brčko distrikta. Za detaljnije informacije o uslovima korištenja klinite na USLOVI KORIŠTENJA.

Povezani članci

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

*

Čitajte takođe
Close
Back to top button