RNU "Radio Brčko" Brčko distrikt BiH
Brčko

Ni smrt nije što je bila, a kamoli život!

Znam da ne volite priču o sopstvenoj smrti koja je svima potpuno izvjesna, a potpuno neizvjesno – kada?

Svi psihijatri svijeta, filosofi, psiholozi tvrde da u ljudima postoji najjači, iskonski strah od smrti i on je od rođenja prisutan do kraja.

Da bi sebi obezbijedili vječnost i trajanje, a ne vjerujući u vječni život, ljudi su smislili uz pomoć savremene tehnologije kako, prije svega, zaraditi novac od ljudskih slabosti i obezbijediti im za života sigurnost budućnosti, poslije života, život!

Čovjek XY izmislio je da se na nadgrobne spomenike u Srbiji, po želji uplati i instalira, kodirana memorijska kartica kao naljepnica i svako ko želi, prilikom posjete groblju, prinošenjem android telefona, moći će da pročita sve što želi o pokojniku. Od broja cipela do svih osobina koje je pokojnik imao kao i cjelokupnu biografiju sa sve slikama. Izumitelj očekuje opštu pomamu za izumom i iznad svega dobru zaradu koja će premašiti Topaloviće. Ali, niko ko Japanci. Ono što su nama sarma i ćevapi, Japancima je tehnologija koja otprilike ide ispred ostatka svijeta, tri svjetlosne godine. Idući u korak sa živima tako su se posvetili i mrtvima.

BUDUĆNOST UBIJA SAŽALJENJE – Kad ti umre neko drag, iz kola mu odaj počast i PALI!

Jedno pogrebno preduzeće u Japanu nudi “drive-in” uslugu za ljude koji bi da odaju počast pokojniku, ali su u stisci sꞌ vremenom.

Kako piše Japan Times, firma “Kankon Sousai Aichi” otvorila je vrata za javnost u Uedi, u provinciji Nagano. Gosti mogu vozilom da priđu izlogu gde je izložen kovčeg, upišu se u knjigu ožalošćenih preko ekrana osetljivog na dodir i, kako je običaj, ostave uplatu porodici preminulog u znak saučešća. Takođe, postoji elektronska usluga prodaje tamjana, ako užurbani ožalošćeni želi da se u njegovo ime uputi i molitva. U zemlji starosnog profila kakav ima Japan, industrija pogrebnih preduzeća je u porastu, a sve je veća i potražnja za efikasnijim pogrebnim uslugama. Pošto se sahrane u Japanu obično održavaju oko podne, poslovni čovek na pauzi za ručak može samo nakratko da izađe iz kancelarije i nema vremena da juri kući da se presvlači, a potom da trči na groblje. Kompanije se u Japanu bore za svoj dio kolača pogrebne ekonomije čiji je, promet prema podacima Instituta Jano, u vrijednosti od oko 10 milijardi evra. Shodno tome, poslednjih desetak godina ima sve više kompanija koje praktikuju bizarne načine sahranjivanja i odavanja počasti pokojniku.

“Bojim se dana kada će tehnologija nadrasti međuljudske odnose. Svijet će dobiti generaciju idiota” – Albert Ajnštajn.

Dobro došli!

Svi članci objavljeni na internet stranici Radija Brčko (www.radiobrcko.ba) isključivo su vlasništvo redakcije. Radio Brčko dopušta ograničeno i povremeno prenošenje članaka sa svoje internet stranice u drugim medijima. Drugi mediji smiju prenijeti informacije iz pojedinih članaka sa Internet stranice Radija Brčko (www.radiobrcko.ba) isključivo kao kratku vijest od najviše četiri reda (300 slovnih znakova), uz obavezno navođenje izvora (Radio Brčko), pri čemu su on-line izdanja dužna objaviti link na originalni tekst na web stranicu radiobrcko.ba, ukoliko s uredništvom portala nije postignut dogovor o drugačijim uslovima. Radio Brčko je odlučan u nastojanju da zaštiti svoje intelektualno vlasništvo i rad svojih autora. Ukoliko se bilo koji dio teksta ili informacija iz teksta objavljenog na internet stranici www.radiobrcko.ba prenese suprotno ovim pravilima, protiv prekršioca će biti pokrenut pravni postupak pred Osnovnim sudom Brčko distrikta. Za detaljnije informacije o uslovima korištenja kliknite na USLOVI KORIŠTENJA.

Related posts

KIOSKOK

Radio Brčko

Šiz – friz

Radio Brčko

Južni sjeverac

Radio Brčko