Електрификација, криза, Еуро 7 норме … Много је питања која “висе над главом” наредне генерације најпопуларнијег хечбека у Европи.
Нема никакве тајне да осма генерација Голфа нема ни близу тако добру продају као што је то био случај са претходником. Разлога има доста, од проблема са софтвером на почетку каријере, преко кризе око полупроводника и корона вируса, па све до навале СУВ модела.
Дакле, сигурно је да ни управа Волксwагена није задовољна продајом “осмице”, али је чињеница да је пред овим моделом велики број изазова. Нове гласине које стижу из Њемачке упућују на то да у Волфзбургу одавно размишљају на тему Голфа 9 …
Упркос свим проблемима Голф је и прошле године био најпродаванији аутомобил у Европи, са више од 312.000 регистрација. Интересантно је да је готово 134.000 завршило у Њемачкој, што довољно говори о томе колики је стуб продаје тог аутомобила управо домаће тржиште.
Ове године, нема шансе да ће Голф пребацити више од 300.000 регистрација на Старом континенту, што ће само представљати још већи притисак на овај хечбек. У септембру је њемачки ас имао мање од 18.000 регистрација, тако да је далеко од прошлогодишњих резултата. Према актуелним плановима Волксwагена, нова генерација Голфа која ће замијенити „осмицу“ требало би да се нађе на тржишту 2026. године.
Но, то ће бити нова итерација само у прес саопштењима опскрбљеним маркетиншким флоскулама. Гласине из Њемачке кажу да Волксwаген суштински више нема намјеру да улаже велики новац у развој наредног Голфа.
Заправо, примијениће рецепт из недавне прошлости када је шеста генерација Голфа наслиједила пету. Заправо, то би се прије могло назвати дубинском рестилизацијом једног модела, него потпуно новим аутомобилом. Тако се очекује да ће се иста ствар десити и са “осмицом” и “деветком”.
Дакле, мало промјене изгледа, иста платформа, и другачија палета мотора. Највјероватније ће се идући Голф ослањати само на плуг-ин хибридне погонске склопове. Подсјетимо, ново издање оваквих прикључних хибрида Волксwагена стиже 2023. године и имаће домет од 100 км у ЕВ режиму вожње.
Уколико се испрати животни циклус од седам година, онда ће Голф 9 нестати са тржишта 2033. године. Како је Европска комисија предложила забрану продаје аутомобила са СУС мотором 2035. године, и ако се са тим заиста сложе и земље чланице ЕУ, онда је сасвим извјесно да десету генерацију Голфа сигурно нећемо видјети. Неки ће се радовати, а неки ће и плакати, поготово због чињенице да ће га наслиједити електрични модел – по свему судећи друга итерација возила ИД.3..
Извор: autorepublika.com
Svi članci objavljeni na internet stranici Radija Brčko (www.radiobrcko.ba) isključivo su vlasništvo redakcije. Radio Brčko dopušta ograničeno i povremeno prenošenje članaka sa svoje internet stranice u drugim medijima. Drugi mediji smiju prenijeti informacije iz pojedinih članaka sa Internet stranice Radija Brčko (www.radiobrcko.ba) isključivo kao kratku vijest od najviše četiri reda (300 slovnih znakova), uz obavezno navođenje izvora (Radio Brčko), pri čemu su on-line izdanja dužna objaviti link na originalni tekst na web stranicu radiobrcko.ba, ukoliko s uredništvom portala nije postignut dogovor o drugačijim uslovima. Radio Brčko je odlučan u nastojanju da zaštiti svoje intelektualno vlasništvo i rad svojih autora. Ukoliko se bilo koji dio teksta ili informacija iz teksta objavljenog na internet stranici www.radiobrcko.ba prenese suprotno ovim pravilima, protiv prekršioca će biti pokrenut pravni postupak pred Osnovnim sudom Brčko distrikta. Za detaljnije informacije o uslovima korištenja kliknite na
USLOVI KORIŠTENJA.