Magazin

“Amazon” postao najveći svjetski brend

Američki tehnološki div “Amazon” prestigao je “Apple” i “Google” te tako postao najvredniji brend na svijetu, pokazalo je u utorak objavljeno istraživanje.

Vrijednost brenda “Amazon” porasla je na 315 milijardi dolara, kaže se u izvještaju agencije za istraživanje svjetskog tržišta Kantar.

“Amazon” je tako skočio s trećeg na prvo mjesto i zasjenio “Google”, koji je skliznuo s prvog na treće mjesto, dok je “Apple” ostao na drugom mjestu.

”Amazon”, koji je u svojoj garaži 1994. godine osnovao Džef Bezos (Jeff), stigao je na vrh liste zahvaljujući ključnim akvizicijama, vrhunskim korisničkim uslugama i inovativnom poslovnom modelu, stoji u Kantarovom saopćenju.

Među prvih deset kompanija ponovo su dominirale američke “Apple” s 309,5 milijardi dolara, “Google” s 309 milijardi dolara te “Microsoft” s 251 milijardom dolara.

Kao znak rastuće važnosti Azije, 23 od vodećih 100 brendova su iz Azije, uključujući 15 iz Kine.

Izvor: Avaz

Svi članci objavljeni na internet stranici Radija Brčko (www.radiobrcko.ba) isključivo su vlasništvo redakcije. Radio Brčko dopušta ograničeno i povremeno prenošenje članaka sa svoje internet stranice u drugim medijima. Drugi mediji smiju prenijeti informacije iz pojedinih članaka sa Internet stranice Radija Brčko (www.radiobrcko.ba) isključivo kao kratku vijest od najviše četiri reda (300 slovnih znakova), uz obavezno navođenje izvora (Radio Brčko), pri čemu su on-line izdanja dužna objaviti link na originalni tekst na web stranicu radiobrcko.ba, ukoliko s uredništvom portala nije postignut dogovor o drugačijim uslovima. Radio Brčko je odlučan u nastojanju da zaštiti svoje intelektualno vlasništvo i rad svojih autora. Ukoliko se bilo koji dio teksta ili informacija iz teksta objavljenog na internet stranici www.radiobrcko.ba prenese suprotno ovim pravilima, protiv prekršioca će biti pokrenut pravni postupak pred Osnovnim sudom Brčko distrikta. Za detaljnije informacije o uslovima korištenja klinite na USLOVI KORIŠTENJA.

Povezani članci

Back to top button